2012. április 26., csütörtök

Kígyókkal álmodni

Két ujjnyi vékony trapézmintás aprófejű kígyó. Igen hosszúak. Tekergőzne, mint a veszett fene. Valami nagy fűben találtam őket, fehér-fekete-sárga színekkel. Jól fogtam meg a nyakukon, de valahogy mintha olyan vékonyak lettek volna, hogy nem tudtam, vagy nem mertem erősebben szorítani őket - csak kicsúszkáltak az ujjaim közül. Valaki nevetett, kérdezte, tudom-e mit fogtam - mondtam, nem, talán (Ausztrália?) legveszélyesebb mérges kígyóit. Ő azt mondta nem, azok nem itt vannak, de ezek is elég veszedelmesek. Azok a kis dögök meg egyre idegesebben tekergőztek. Egymás mellet volt a fejük, a két kezemben - azt hiszem összegabalyodtak -, és a kis hülyék, ahogy a nyakuk kicsúszkált a kezemből, elkezdtek egymásba harapdálni. De úgy láttam, a kis tűhegyes foguk nagyon mélyre ment - anyáztam, hogy kis hülyék, és féltem, mondom belém ne harapjatok!...
De eldobni sem mertem, csak szorongattam őket, de nem akartam megfojtani se, így egyre csak csúszkáltak, végül az egyik csak beleharapott az ujjamba. Olyan éles/hegyes volt a kis foga, hogy alig fájt, ellenben mintha borotvával ejtettem volna sebet, mocsok mély volt és nagyon erősen vérzett. A kis hülye meg vérszemet kapott - próbáltam magamtól távol tartani, de csak vadul tekergett és harapott.

Itt ébredtem fel.

Előtte/közben egy lakással álmodtam. Ismeretlen volt. Talán az albi és a bodzási ház összemosódása. Nem voltam otthon azt hiszem. Egyedül voltam, és valaki mégis motozott a konyhában - kilopakodtam, és kiderült hogy nagybátyám és unokatesóim. Fogalmam sincs, mit kerestek ott.

Ez előtt egy szűk liftben voltunk valami csajjal. Valamiért fel akartunk jutni a legfelső szintre - talán abba a lakásba, talán másikba. De a lift nem bírt el, lelassult és meg akart állni. Úgy jutottunk fel, hogy gyorsan többször legugoltam, így közömbösítve a súlyom, és akkor pár centit haladt felfelé... (Ne mondj semmit, ez egy álom, mért lenne normális?! :P ) Tudom, hogy be akartunk menni - talán a szomszédból kellett volna valamit elhozni, de otthon voltak. Felajánlották, hogy kölcsönadnak valami lavórt, vagy mit - és szedhetünk a hat (?) tőke kék, négy fehérszőlőből a telken/udvaron... És adtak is kóstolót, ami finom volt.
De nem engedtek be, mintha gyanakodtak volna.

Azelőtt meg, mintha valami tanyán lettünk volna - ez lehet, hogy a bodzási ház udvara volt -, és egy csomó ember volt ott, mint egy partyn. Talán az én születésnapom volt. De én valamiért benn voltam a házban  - vagy ekkor próbáltunk feljutni abba a lakásba? -, lehet, hogy fáradt voltam és elaludtam benn. És mire kimentem, az emberek sehol, a kajából csak maradékok - látható volt, hogy jó buli volt, de engem nem vártak meg. Még méltatlankodtam is, hogy a saját bulimról is lekések, mert nincs bennük annyi, hogy megvárjanak...




Nnna. Erről mondjon okosat, aki tud! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)