2013. október 19., szombat

Ha kérded...


I am Sam




Ha kérded, ma azt mondom, hálás vagyok, hogy embernek születtem...

Harminc év.

Mindössze ennyi kellett, hogy gyűlöletből szeretni tanuljak.


Ha kérded, hol érem tetten a Lélek létét, azt felelem:

"Mikor elszorul a szíved, és a szemedbe könny szökik... Nem kell érv, bizonyíték, se cáfolhatatlan, se megdönthetetlen... Érzed. Érzed Te is."


Ha azt kérded, mi a szeretet, azt felelem:

"Mikor elszorul a szívem, s a szemembe könny szökik... Mikor egy pillanatra - egy végtelen, egy fájdalmasan szép, egy tiszta pillanatra megszűnök én lenni... Egyszerre nem vagyok, és vagyok mégis... Végre nem magamért, hanem Érted... Fáj... És mégis olyan áldott pillanat... Mikor Minden, és Mindenki Egy..."


Ha azt kérded, miért volt érdemes megszületnem, azt felelem...


"Mikor elszorul a szívem, és a szemembe könny szökik..."









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)