2015. október 8., csütörtök

Hála, irigység, könny, érzés, végtelen, szeretet...



Hangulat


Egyik énem buddhista lesz...

Az elengedést vallja. Az elengedés önzetlenségét, az elengedés szabadságát, az elengedés szeretetét, az elengedés...


És, ha én nem akarok elengedni?!

Ha én úgy akarok kapaszkodni belé, mintha az életembe kapaszkodnék?! Vagy valamibe, és az életem múlna rajta...?!

Ha én szeretni akarom úgy, hogy a szívem belefacsarodjon?!

Hogy szinte belehaljak, annyira...?!



Tegnap, vagy ma valahol bevillant, hogy a zátonyra futott kapcsolataim - bizonyára nyilvánvaló - oka, hogy nem azt kaptam (és így nem azt adtam), amire igazán vágytam...

Ennek mentén érdekes belegondolnom, hogy akkor mire is vágyom valójában...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)