2015. december 30., szerda

"Meglepetés"



Tegnap találkoztam egy biztosító értékesítőjével, akivel a tapasztalatainkról beszélgettünk. 4-5 éve dolgozik a pénzpiacon, kezdetben "alkusznál" (idézőjelbe tettem, mert gyakorlatilag a totális ügynöki hozzáállást tapasztalta), féléve pedig az egyik A-betűsnél, függőügynökként.

Ötven feletti, alapjában értelmes, korrekt ember - remény és valódi motiváció nélkül (sajnos).


Amivel meglepett, hogy feltette és megválaszolta magának a kérdést:

 "Hogyha nyernék egymilliárdot, akkor is ezt csinálnám-e? Nem! Ezt határozottan mondhatom."



Hallottam már korábban, hogy így teszteld a jelenlegi irányod - de rég volt, el is feledkeztem már róla, nem hogy feltegyem magamnak a kérdést...

Most viszont, ahogy beszélt, mosolyognom kellett, mert csodálkozva vettem észre, hogy az én válaszom IGEN... :D :D

Volna, amit másképp csinálnék - hamarabb létrehoznám az alapítványunkat, megalapítanám a tervezett sulit -, de erőfeszítésbe nem kerülne, hogy kitartsak a hivatásunk mellett!

És ez a váratlan pozitív visszaigazolás olyan jól esett, mintha csak így év végi/szülinapi ajándéknak kapnám "odaföntről"! :)


(Persze nem ez volt az egyetlen - több megerősítést is kaptam, hogy csak "tartsam az irányt", azoknál azonban kérdeztem. Én kértem segítséget. Ez most meg "csak úgy jött"...)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)