2016. május 20., péntek

Egy minősített pillanat...


Hangulat (7:00-tól)




Ringatózom.

Nem sokra haladtam ma. Bár a fene tudja... Talán csak nem kézzelfogható formában...


Ma is kaptam pár felismerést.


Ma este lesz a "hivatalos" projektindító találkozó életem első olyan "projektjében", ahol felkértek külső szakmai tanácsadónak egy adósságcsapdába került család menekítésében...

Hetek óta dolgozunk az ügyön - már szereztem jogi segítséget, felépítettem a cselekvési tervet, igyekeztem kezelni a felmerülő aggályokat-akadályokat...


Remélem, sikerrel járunk.

A saját bőrömön érzem a demokrácia-autokrácia közti hatásfokbeli különbséget...

:)

Mennyivel könnyebb lenne csak kijelenteni, hogy így csináljuk, és kész...!

Ehelyett igyekszem nem belegyalogolni senki önérzetébe, nem engedni teret az egómnak, a türelmetlenségemnek... S egyben kiállni magam mellett, a szakmai meggyőződéseim és a racionális ész érvei mellett...


Ez sokkal nehezebb.

És az eredmény sokkal inkább bizonytalan így.




Azt hiszem, lazításként iszom egy hideg (búza)sört, és sétálok egyet...

Hogy tiszta fejjel legyek ott - feszültség és indulatok nélkül.



Kísérjen az Ő áldása...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)