2019. szeptember 20., péntek

Reggeli




Reggeli

Együtt ébredni, együtt kelni.

Együtt sétálni iskola, óvoda felé.

Engem a "részévé válás" élményével ajándékozol meg. Furcsa.
Belépni egy világba, amely "Belőled fejlődött", amit "Te álmodtál" - és álmodsz már 9 éve...

Valahogy, olyan személyes, mint mikor a saját otthonod, vagy hálószobád - a lelked legmélyebb zugait mutatod meg valakinek...

Nézlek, mosolyogsz. Mosolyog a szád és mosolyog a szemed.
(A kék-szürke szemed. :P)

Ahogy ültünk a kirakat előtt, a melegben - kint a hűvös-hideg reggeli világ, a kezünkben a sütik... És az enyémben a Tiéd.

Néztem a szemed, és miközben megmosolyogtatott a csodálkozás, milyen szép szemed van, elcsodálkoztam az érzésen, ahogy boldogsággal töltött el a gondolat, hogy "Érte leszek felelős..."

"Felelős vagy azért, amit megszelidítettél..." 

"Felelős vagy azért, aki szeret, s akinek megígérted, hogy szereted..."

Ó, hányszor hibáztam már el ezt a leckét...?!


De most nézlek - Téged. Te vagy itt. Veled kaptam új esélyt Istentől, hogy végre felnőjek a feladathoz, és jól szeresselek...

Nézlek, ahogy itt ülsz előttem, nézem a szemed, ahogy mosolyog, és arra gondolok, hogy íme a nő, akiért felelősséget vállalok.
Akinek a boldogulásáért tenni akarok.
Akinek a boldogulásáért a napjaimat megszentelem.

A Nő.
:)

Furcsa érzés.
Az agyam azt mondja, szerelmes vagyok.
Mintha az idő előrehaladtával úgy változna a szerelem érzése, ahogyan egy egyre növekvő átmérőjű csövön kiáramló víz hatása és az áramlás módja.

Régen vad és heves érzés volt, az Univerzum végéig elszáguldó, vékony sugár, mint a lézer, mindent átégető, forró.

Később, mint egy locsolócsövön kizúduló víz, mindent eláztató, mindent átitató, mindent befröcskölő. Zabolátlan.

Ma olyan, mint egy áteresz egy hatalmas tavon. Lassan csendesen, mégis megállíthatatlanul terjedő, mindenhová bekúszó áradás. Néma, de lassan mindent felemel a talajról, mindent körbezár, mindent feltölt, míg végül az egész világot megváltoztatja.

Eddig egy szárazföld belsejében kerestem a helyem, erdőkben, réteken a forrást, hol végre ihatok. Mindig vonzott a víz (kiskoromban is, bár muszájból úszni utáltam).
Ma lassan egy kristályvizű tóban élek. A hajdani rétek és erdők felett hullámzik és csillámlik a felszín. Itt a mélyben pedig a mindig szomjazó táj végre oltja szomját, a fű és a lomb lágyan együtt lengedez az áramlásokkal, a Nap fénye lágyan simogatja a tájat a hullámokkal.

(19'20'')

Nézem a szemed, és érzem, ahogy változom.
Változik bennem a munkához való viszonyom.

Eddig "csak" azt akartam, hogy "ha már vagyok", legyen értelme, haszna a létezésemnek. Tegyek jót magam körül.

Nézem a szemed, és érzem, ahogy már azért akarok minél több jót tenni, hogy az Univerzum, Isten viszonzásaként kapott értékekkel Téged, a Te életed gazdagíthassam...


Adni.
A boldogság "titka."

Boldog akarok lenni Veled.
A hátralévő időben, amit itt töltök, biztosan.

Köszönöm - Neked és Istennek -, hogy vagy.
Hogy nekem is vagy...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)