2021. október 8., péntek

Változás, ok, s a végső kérdés

 

 

Mayától kaptam "egy Pál Ferit", amiben azt mondja, hogy a személyiségünk megváltoztatásához 5-10-15 év simán kellhet...

Ez nem ígér sok jót... (homlokráncolva-röhögős-szmájli)


Ma, ahogy egy megállóval hamarabb szálltam le a villamosról, hogy sétáljak a nyárutó utolsó napsugaraiban, néztem a turistákat a napszemüvegeikben. Sosem volt napszemüvegem. (Nem csak, mert szemüveget hordok.)

Néztem az egymás mellett parkoló bömösöket, merciket. Nincs (ilyen nem is lesz. :D ), sosem volt.


És megint ráébredtem, hogy valószínűleg felesleges azon töprengenem, nekem/nekünk miért nincsenek ilyenjeink - hiszen a válasz minden bizonnyal az, hogy "egyszerűen nincs szükségem ilyenekre"...

Persze, menő, meg van egy feelingje, de - ennyi.

Az Élethez, a Boldogsághoz, ahhoz, hogy tőlem telhetően jó ember legyek, pont nulla szükség van ezekre...



Ma felhívott egy kétgyermekes anyuka. Egy elcseszett férj, egy elcseszett, devizás autóhitel, és persze 5-7 év struccpolitika után kéne valahogy kivakarni a szrbl. (Egy 3 millás autóból, 5-7 év (hiányos) törlesztés után van 10 misi tartozása. Persze már rég követeléskezelőnél.)

Mondjak nemet...?

Tudom - kellene. (Itt áll az a kétbetűs szó, amit igyekszünk kigyomlálni a kommunikációnkból... :D )


Régi barátom épp tegnap vetette fel, hogy azért mennek emberek inkább tűzoltónak, "mert ott lehetnek hősök". Megjegyeztem, hogy sokféleképp lehet hős az ember. Úgy tűnik, nekem is van igényem (még mindig) ilyesmire.


"Az Élet a Változás" - "Csak egy biztos, a Változás"...

Hm... Tényleg...?
Egy gazdaságkutató épp azt fogalmazta meg, hogy a '70-es éveket fogjuk újraélni. Nesze neked változás...

De mi van azokkal a területekkel, amiken muszáj változnunk, hogy élni tudjunk...?

Mi van a fejlődés igényével/szükségével...?

Lassan negyven, de "még mindig itt tartok"...(?!)

Létezik válasz?
Kellene már tudnom a választ?

"A világmindenségre, meg mindenre..."


Fura, mert közben látok (látni vélek) fejlődő Embertársakat. :)

És persze körülöttem is vannak változások, maik elkönyvelhetőek fejlődésnek.

...


Na megyek. A lendületet ki kell használni... :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)