2014. január 2., csütörtök

Figyelj...!


Soundtrack 1#


Ha megkérdeznék egyszer, hogy mi volt, amit a legértékesebbnek tartok a felismert tanítások közül, ezt mondanám:

"Az, hogy mindig legyek éber! Nyitott szemmel és füllel élni minden nap minden percében - észrevenni a tanításokat, amiket mindig megkapunk, bármilyen feladattal is birkózzunk éppen."


Mindig, mikor azt hiszem, hogy valamely helyzet, amit látok, amelyben csak külső - harmadik - szemlélő vagyok csupán valaki másnak szóló üzenetet hordoz - mindig rá kell döbbenjek utólag, hogy tévedtem.

Minden, ami a szemem elé kerül az életem során, nekem szól. Más sorsa, más tragédiája, más harcai...

Minden.

Minden pillanatban.


A frissen felismert leckém, hogy amellett, hogy törekszünk a csúcsot kihozni magunkból, tudnunk kell élvezni is az életet. Tudnunk kell megélni a sikert, az eredményeket, még a negatív eredményeket is.

Nem félni attól, hogy bármit is elveszíthetünk.

Hiszen, ha nyitva tartjuk a szemünk, a szívünk, és az elménk, minden pillanattal csak kaphatunk...

Soundtrack 2#







Hányszor hittem, hogy egyedül vagyok, mint most...

Hány éjszakán át, hány száz percről hittem, hogy elvesztegetem...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)