2014. május 18., vasárnap

Cél, út, erő, összefogás...



La musica



Sosem lehetünk elég tudatosak arról, miért tartozunk hálával. Miért lehetünk hálásak.



Én például mindenért.


Az anyámért, aki embert faragott belőlem.

A testért, amelyben leélhetem a nekem rendelt időt.

A lehetőségekért, amelyeket az életem kínál.

Az emberekért, akikkel volt szerencsém találkozni, akik tanítottak az úton - "ellenségként", barátként, lakótársként, munkatársként, párként, mentorként...



Az országért, amely olyan szép, amilyen, ahol annyi gyönyörű nő születik, amennyi.

A hallás adományáért és a zenéért, a táncért, a mozgás öröméért...


A munkámért, amelyhez "a véletlen vezetett el", és amely annyi lehetőséget nyit meg előttem, amely annyi érdekes és értékes emberrel hoz össze.

Amely új barátokkal gazdagít, amely élményeket hoz, és amely lehetővé teszi, hogy ezeket az élményeket bárkivel megoszthassam.


Hálás lehetek a hivatásért, amelyet felismerhettem és elfogadhattam, megint csak a cégért, amelynél ezzel összhangban cselekedhetek...


Hálás lehetek az emberekért, akikkel összehoz a munkám, és akik megtisztelnek a bizalmukkal, elfogadják az útmutatásom, akikkel együtt fejlődhetünk.


A munkatársakért, akikkel bár ezerfélék vagyunk, mégis van bennünk közös - mégis összetartunk, erőstjük egymást.




A világért, amely magába fogadott, amely nevel, amely épít...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)