2015. augusztus 9., vasárnap

Keresztutak



The magic of belle isle #soundtrack#

Hová illan el a szerelem...?

Hová szökik a varázs a mindennapjainkból...?


Egy vádli, egy csípő, egy áll, egy ajak csábító íve, egy igéző tekintet...


Hogyan veszti el azt a fényt...?

Vagy csupán a mi szemünk vakul meg a látására...?


S ha igen, miért...?



Emlékszem, az ajkaiba szerettem bele - bármeddig elnéztem, ahogy aludt...


S ma...?


Újra két világ vagyunk...


Még csak nem is határosak....



Érdekes visszaolvasni a Neki szánt gondolataim 2012 végéről...
(Furcsa, hogy 2012 végén volt - nem tűnik olyan távolinak...)

A gondolatokat, amelyeket sohasem mondtam ki (?) - amiket inkább leírtam, és hozzáférhetővé tettem a számára - és amiket Ő sohasem olvasott el.



Hová lesznek a zene hangjai, miután feloldódnak a levegőben...?


Azt hiszem, járok egyet...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)