2017. augusztus 11., péntek

Így könnyű...



Érdekes. Le akartam írni, hogy vagyok. Amolyan helyzetjelentés-féleképp.
Aztán nosztalgikusan elkezdtem visszaolvasni korábbi bejegyzéseket, és rá kellett jönnöm, hogy - már leírtam.



Nincs új a Nap alatt...

Vagyis - több van, más van, új... Nem igazán.

Van egy mentorált munkatársam. Fejlődik. Ő is érzi, látszik is. Eredményekben is. És ez jó.
Van egy mentorom, aki szerint a vezetőmre is jó hatással vagyok. Korábban sosem gondoltam rá, hogy így is hatok. "Fölfelé". De ez is jó.

Ügyfelem fiának munkát szereztem másik Ügyfelemnél.
Másik Ügyfelemnek bejelentett melót, mert szükségük lett rá.
Harmadik Ügyfelemet megint másikkal kapcsoltam össze, hogy kapjon segítséget kimászni a túladósodottságából.

Sikerült pozitívan hatni egykori barátnőmre is, aki újabb lépést tett afelé, hogy higgyen magában, és jobb életet éljen, olyat, amilyet megérdemel.


S miközben elérem ezeket az egyértelmű sikereket, és még a munkában is nagyot alakítok, nem tudom, hogyan éljem meg jól ezeket az eredményeket.
Hogyan jutalmazzam meg magam, hogy feltöltődjek, elkerüljem a kiégést, hogy tegyek a boldogságomért.

Á...

Esetleg vegyem elő a célokat, igaz...?
:P

Jól van! Így könnyű!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)