2022. június 1., szerda

Lesz azután valami?

 
Baromi kiábrándító azt látni, hogy a viszonylag kevés számú hozzám közelálló barát felé az utóbbi időben mindig akkor fordulok, amikor bajom van... 

Mindig csak akkor. Vagyis inkább, amikor végre szakítok időt, hogy írjak - ez olyankor van, amikor bajom van...

Kívülről ez olyan, hogy "mindig csak panaszkodni írok".


Észrevettem magamon pár - számomra - furcsa dolgot.

Egyre kevésbé vonzanak a szép nők.
Persze ez "normális egy párkapcsolatban" - de egy ideje többször is el kellett gondolkodnom róla, hogy milyen volna egyedül folytatni (szakítás-közeli állapotokba sodródtunk többször az utóbbi időben), és amikor úgy tűnt, újra egyedül vagyok - akkor sem éreztem, mint régen.
Régen lelkesedtem (erotikus és plátói értelemben is) a női szépségért. Most...?
Mint a kasztrált kutyák - talán az lehet ilyen. Vagy a pavlovi szerencsétlen, akinek gyűrűt raktak a gyomrára, és sose volt éhes. Előtte a cupák, és fintorogva elfordult.

Nincsenek már világmegváltó motivációim.
Régen egy csomó nagy tervem volt. Nyomot akartam hagyni a világban. Bebizonyítani, hogy nem csak egymás rovására lehet élnünk. Volt ötletem vállalkozásfejlesztésben, oktatásban, stb.
Ma...?
"Kösz, csak egy sört kérek..."

Szépek a virágok, jól esik a tavaszi langymeleg, jól esik hallgatni az esőt, érezni a hajnal hűvösét.
De ennyi.
Ha az emberek hülyék - joguk. Haljanak ki, csak lehetőleg találjak egy eldugott völgyet, és hagyjanak ott békén.

Próbáltam változtatni - új irányokat építeni a vállalkozásomban, közösen, nem csak magamnak.

De nem kell - nincs rá szükség, nem ér semmit.
Akkor minek erőlködjek?

Próbáltam "felhasználói oldalról" segíteni a fővállalkozóm fejlődését - nincs rá igény. Hanyatlik - az én szememben - a cég, de "mindenki jobban tudja".
Akkor minek erőlködjek?

Próbáltam alkalmazkodni a kapcsolatomban - de úgy érzem, semmi sem elég.

Ott tartok, hogy látok egy falat, amit le kell bontanom - egy elakadást, amit meg kéne haladni. Egy halvány tippem van, hogy hogyan. Megyek ismét családállításra, esetleg terápiába - s aztán...?


Lesz azután valami...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)