2014. február 26., szerda

13th floor - világunk rabjai, avagy a "nemirányítás művészete"


Soundtrack


Milyen érdekes - ma megkaptam egy idézetben az emlékeztetőt, hogy ne feledjem, "nem én irányítok"...

Aztán pedig ez a történet ismét rávilágított, mennyire bezárkózunk a saját világunkba...

Mindeközben pedig a "Főszereplőm" megfogalmazta, hogy "eltávolodunk", mintha nem egy világban élnénk...


És igazat kell adnom Neki - azért bántják a reakcióim, hiszen nem tudom azt érezni, amit Ő...

Csak azt látom, hogy szenved, olyan dolgoktól, amikre én magam talán legyintenék... Talán.
Elvben.

Persze nem engem érintenek meg. Nem én élem meg. Ezért véleményt alkotnom, ítélkeznem eleve hibás.



Milyen könnyű megfeledkeznem erről...


Milyen könnyű elhinni, hogy alakítható az út - amúgy erőből, akaratból...!

És milyen nehéz valójában!
Alakítani szándékkal, kitartással, elfogadással - "nemirányítással"...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)