2014. április 16., szerda

Csodáim lépten-nyomon...



Hangulat


A mai reggel viccesen indult. Noha felső emeleten lakom, nem néztem ki az ablakon - csak elindultam rohanva. Amúgy "nyár van" kabát nélkül, öltönyben. Seesernyő.

Ahogy kiléptem a kapun, útban melóba, olyan terhes esőfelhőket pillantottam meg (úgy 5 perc intenzív gyaloglás után, mire fölfogtam - amikor már "nem éri meg visszafordulni"), hogy frankón imádkozhattam, hogy amíg úton vagyok, ne kezdjen el szakadni... Rongyáázva megjelenni hivatalosan - nos nem az áttörő siker kulcseleme.

Ahogy körbekémleltem menet közben, láttam, hogy minden irányban sötét felhők összefüggő paplana vesz körül - egy kb. pár kilométeres "égboltlyukon" sütött be rám a Nap, mintha csak épp a "kedvemért" felettem nem akarna szakadni az eső... Jót derültem rajta, hálát adtam e tüneményért, és erősen kértem, hogy csak tartson is ki így, amíg utcán leszek... :D

Megúsztam néhány szélfútta, eltévedt "esőcseppel".

Ezután volt egy háromórás tárgyalásom, majd útban a következő találkozómra, a város másik végén azt vettem észre, hogy még mindig sötét felhők mindenfelé - és felettem még mindig/már megint egy kék égboltlyuk, és napsütés...

Mintha csak tényleg követett volna... :D

Alább a készült fotók, talán érzékeltetik... :D

Plusz egy csinos alkonyi, épp mielőtt végleg szürkülni kezdett az est...

Ez jól visszaadja a színeket...

Kevéssé érzékelteti, de a valóságban erre pont olyan, mint előbb...

Itt még kevésbé látszik, de erre dettó...

Na ilyen kék volt felettem. Ezen át sütött rám a Nap... :D


Itt a vörös szín a felhők alja volt - maguk a felhők az esőtől terhes fajták alap kékjével... Vagyis itt a felhőréteget a horizontról, alulról festette vörösre a lemenő, már nem is látható Nap... :) (Persze a színek nem adják vissza, de.. ;) )





Szóval ma "kegyeltek az istenek"... :)



Kívánhatok-e többet...? ;) :D :P



Legfeljebb köszönhetem...! :)




Remélem, a Ti napotokban is ott volt pár apró, elrejtett Csoda...! ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)