2014. április 4., péntek

Kongó falak




https://www.youtube.com/watch?v=GZbHo0P-I3Q




Ezt 2008-ból találtam.




De ma is írhattam volna...




Lám-lám, hát én is ismétlem a magam kis forgatókönyvét...


"Ismét kongó falak
Mik ölelnek két karod helyett
Némaság felel csak konok
Kérdéseimre - lehet

Lehet, hogy ostoba vagyok
Lehet naiv is talán
De meghallom szívem szavát
Mi most Teérted kiált

Nem illünk össze?
Meglehet
Ám így mégse emeld fel kezed
S ne vess a Némaságnak koncul

Ekkorát nem vétettem
Szavad, ha nem értettem
Semmit sem erőltettem
Válaszod nem érdemeltem...?

Ha nem ismernélek -
Nem hinném, ilyen, vagy olyan vagy
Most egy rózsával hervadnék
Küszöbödön, míg elhagy

Elhagy az élet
Mint a remény
Mint az álmok és tervek és a fény
Míg szelíden átlépsz felettem

Míg örökre száműzöl engem..."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)