2016. október 2., vasárnap

Ki vagy?





"Ki vagy?" - visszhangzik a kérdés, 
Olyan intim, már-már sértés! 
De mégsem! Csak kérem, 
Hogy mutasd Magad - aki vagy, 
Aki néha kicsi, néha nagy, 
Aki néha fél, vagy sokat beszél... :)

Érdekel, mert hiába látlak! 
Amit látok, csak a test, csak kívülről a falak, 
Melyek mögött, mint akváriumban a halak, 
Úgy úszkálsz odabenn Te - 
Kíváncsiságom tárgya, 
Ki képzeletem felcsigázza, 
Mert olyan más vagy, mint a többség, 
S ez úgy hiszem, lényegi különbség!


Érdekel az Élő, a Lélek, 
Tudom, a testedben él Ő, és nem félek, 
Hogyha ismerni vágylak, 
Hozzád, hogy a megszokottnál közelebb álljak, 
S úgy figyeljek Rád, ahogy más nem, 
Akkor is, ha ez itt szokás - 
Ja, nem...


Mesélsz, s előttem peregnek a képek, 
De lehetnek oly sokan, s részletesek, szépek, 
Én mégis mohóbb vagyok, s vágyam, 
Hogy a fotóst, a kamerát, s a környezetet lássam, 
Szinte ott lenni, mikor készült a sok kép, 
Nem csak látni, s érteni - de érezni, ahogy épp! 
Együtt Veled - így élni meg, milyen lehet 
Neked...

:)

Hasonló vagy, s mégsem. 
Hogy miért, én sem értem! 
Itt ülök, és tessék - elkerül az álom! 
Azt a nyavalyás csütörtököt várom, 
Hogy itt légy újra - újra itt légy, 
S én kérdezhessek - újra! 
Ha azt kérdeznéd, "mit még?!" 
A válaszom egyszerű: csak mindent! :) 
Mindent ami elmondja, ki/mi lakik ott bent...

Hisz nem tudok még semmit! 
Csak csodálkozom, látod! 
Meg se mertem kérdezni, hogy van-e barátod, 
Vagy hogy ez a "mámor", a zsongás ami szédít, 
Hogy nem sért-e?! Bár inkább talán épít... 
Tagadni kár - zsong-bong bennem minden, 
Kérdések, érzések - felborult a "rend"...

Bizonytalanság. Undok egy szó - nincs mi rímelne rá... :P 
De így van! Ez van bennem most! 
(Rímet mímelne egy igazi költő, 
De én írok, valahol máshol költ most ő...)

Egyszerre zizzen minden, mi gondolat, 
És zsong, ami érzés - így lesz úrrá rajtam 
Káosz és bódulat - ha sértés, 
Hogy ezzel lerohanlak szinte, 
Bocsáss meg érte - kérte 
Egy tiszta pillanatban az Agy. 
De én...?

Én? Mit tagadjam?! 
Igen, mohó vagyok! 
Minden alkalommal kicsit közelebb - ha hagyod...
Mert nem elég a szó, és kevés a látás, 
Tudni akarlak! Nem csak, mint a leckét, 
bemagoltan szavalni! Érteni! 
Oda-vissza tudni, elmerülni Benned, 
Érezni, ha reszketsz, ha kacagsz, 
Vagy, ha könnyekre fakadsz!

Mert kevés a Szó...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)