2016. október 12., szerda

Lost on you ;)



Hangulat


Azt mondod, félsz közel engedni magadhoz.

Én pedig azt mondom, igyekszem nem agyalni.


És folyton ide lyukadok ki. Agyalok, hogy "miért?".



És közben néha megtalál a gondolat, és megmosolyogtat, hogy "én már mindenképpen nyertem Veled"... :)

Igaz. ;)

Hiszen felráztál, számos okot adtál rá, hogy mosolyogjak - most is csak vigyorgok bele a világba, miközben salsát hallgatok, amit szintén Te idéztél megint eszembe.

Miattad tudtam újra írni, miattad láttam a világot a naposabbik feléről az utóbbi hetekben.


És ez jó!

Emlékeztettél rá, hogy túlagyalom a dolgokat - hogy bárkiben ott lapulhat az a "plusz", ami ilyen hatást vált ki az ember életében, szintekkel emeli fel, feldobja, felpezsdíti, stb.


:D




Szóval - tét nélkül várom a folytatást. :)

Bár volna ötletem még bőven, amivel érdemes volna folytatni... ;) :P



Talán erre gondolt Senga, mikor azt mondta, "önmagunkban teljesnek és boldogságra képesnek lenni..."

:)


Jó nekem, hogy vagytok! ;)

Annyi mindenre tanítotok...! :D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)