2023. március 24., péntek

Mi az, ami "nem normális"

 Elég fos az oldal megjelenítése mobilon.



Ez egy fontos megállapítás, aminek semmi köze ahhoz, ami bennem van, de "átestem rajta", útközben önmagamhoz. 


De jó, ha tudod, ha netán kedvet kapnál blogot írni – igaz, azt mondják, ma már ez is elavult megnyilvánulási módnak számít

...


Bizalom.


Ma (nem ma, de ma volt elemi élményem, hogy le is írjam, "kőbe véssem") "rájöttem, hogy a bizalom számomra elemi igény.


Nem tudom értelmezni – nem akarok értelmezni egy kapcsolatot bizalom nélkül. 


És nem – nem akarok ebben változni.


Sok mindenben hajlandó vagyok.

Ebben nem.


És ha ezt valaki nem tartja tiszteletben, akkor az egyetlen dolgot veszi semmibe, ami számomra elemi.

Akkor engem vesz semmibe.


És ezt nem vagyok hajlandó eltűrni.  Senkitől. 


"Ha elmondod nekem, hogy mi a te  élményed, és ezt nem veszem komolyan, akkor menekülj tőlem...!"



Nos van, amit nem tűrök el.


És nem érdekel, hogy ha a másiknak is van "saját oldala".


Mindig másokra figyelek.

Mindig figyelembe veszek másokat.

Mindig azért dolgozom, hogy jó legyen annak, aki "velem van".


De valahol a kibaszott sor végén ott vagyok Én is.

Egyetlen dologgal.

A kibaszott bizalommal.


És aki nem tud megtisztelni a bizalmával, azzal nincs dolgom.


Elég nagy a világ. 


Elférünk. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)