2023. március 27., hétfő

T, TT, TTT...?

 
Szakad az eső, és hideg van.

Szomorú vagyok. Próbálok pozitívabb hangulatba jönni, zenékkel, akár ezzel az írással...

Szólok, ha sikerült.. 


Miért érzem magam olyan tehetetlennek?

Úgy érzem, egy vagyok csak a tehetetlenül sodródó tömegben. Mindannyian próbálunk felszínen maradni a hullámzó óceánon, mindannyian keressük a kezet, amibe kapaszkodhatunk.
De vagy nem szorítjuk eléggé, vagy túlságosan szorítjuk - mindenesetre valahogy sosem sikerül egymást "jól fogni", hogy meg tudjuk tartani egymást...


Ha szigorúan kiállok amellett, hogy "én ilyen vagyok" ("én-védelem"), akkor egoista vagyok, és önző. Hogyan várom, hogy valaki szeressen?

Ha alkalmazkodó próbálok lenni, hogy "valaki számára a nagy Ő-vé váljak", akkor elveszítem önmagam, és megfeszülök a kapcsolatomban, akkor sem lesz jó.


Létezik arany középút? Mármint - persze, létezik, de képesek lehetünk megvalósítani?


Egyszerre lenni önmagunk, és szeretni úgy, ahogy a másiknak az értelmezhető szeretetként...?


Vajon mi mindennel kondicionálnak a társadalomban tehetetlenségre...?

Vagy törvényszerű, hogy kialakuljon a tanult tehetetlenség?

Hiszen kölyökként valóban szükségünk van - a szüleink pedig "törvényszerűen próbálnak (túl)szeretni"...? És ezzel nagyon kényelmes lehetőséget teremtenek a tehetetlenségre...?

...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)