2014. március 29., szombat

...Mert a lényeg így is benne van...




"Mi tesz igazán boldoggá...?"


Azt hiszem, szokás szerint túlspiláztam a kérdést!

 Kerestem a Kozmikus Választ, miközben csak annyi volt a kérdés, hogy minek tudok szívből örülni...?!

Sokadik nekifutásra erre jutottam:

0. Amit szabad akaratomból, azért tehetek, mert kedvem van hozzá.

1. Találkozni a barátaimmal, és jót beszélgetni egy séta, vagy egy ebéd közben.

2. A főzés, ha valami finomat csinálhatok - pláne, ha valakinek csinálhatom.

3. A kertészkedés.

4. Olvasás - mert fejlődöm általa.

5. Egy macska dédelgetése. Ez a legegyszerűbb, őszinte szeretet és elfogadás.

6. Egy elgondolkodtató történet filmen, könyvben, elbeszélésben - elmélkedni, megemészteni a mondanivalóját. Felismerni a nekem szóló üzeneteit.

7. Tánc! :)

8. Az erdőket-hegyeket járni a barátaimmal.

9. Utazás ismeretlen emberek közé, ismeretlen, felfedezésre váró tájakon.

10. A munkám - újabb és újabb időpontokat, elemzéseket csinálni, újabb és újabb szerződéseket leadni,  mert ilyenkor érzem, hogy van értelme is, meg "látszatja is" annak, hogy cselekszem, hogy értéket teremtek a világban.

11. A lágy, hűvös szellő a bőrömön, a napsütésben.

12. Egy finom étel, egy finom bor elfogyasztása meghitt, bensőséges társaságban.

13. Korábbi fizikai és szellemi korlátaim legyőzése.

14. Amikor képes vagyok Adni.

15. "A kezem nyomán születő Rend."




Harminc év alatt most először halványan úgy érzem, nincs baj azzal, ha "csak ennyiről szól" az életem...


Mert a lényeg így is benne van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)