2015. május 1., péntek

Május egy...



Hangulat





Hosszú-hosszú idő óta most újra csöndben vagyok. Idebenn.


"Élem az álmom."


Hogy átértelmeződött ez a "szlogen"...


"...Mert annyit érek én, amennyit ér a szó..."




Nem szeretek sodródni.

Talán túl sokat is hagytam magam sodródni korábban!


Ma a tétlenség idegesít.


Mégis...



A választásaimmal van a hiba - vagy velem...?



Őszintén akarok szeretni.

Hűséges vagyok.


Ahhoz is, akit választok - és önmagamhoz, az elveimhez, az adott szavamhoz  is.

Számon tartok minden tévedést, és törekszem rá, hogy helyrehozzam őket.


Mégis.



Vajon akaratos voltam...?

Az utóbbi két alkalommal igen.

Előtte...?

Előtte is...?



Itt hibázom...?


Nem engedem történni a dolgokat?



A Védák szerint az egó akar mindenáron irányítani.

Mert csak ebben az illúzióban tudja értelmezni önmagát.


Mindenáron irányítani akarok...?



Továbbra sem figyelek a véletlenekre eléggé?

Nem hallgatok a megérzéseimre eléggé?











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)