2016. április 26., kedd

Sorsfordulók



Hangulat




Az élet újra és újra próbára tesz minket.

Helyzeteket teremt, amelyekben döntés elé állít. Ahogy a repülő kavics fut a pályáján, majd a felülethez érve - döntési pont - aszerint pattan és áll új irányba...

Vajon én most milyen pályára állok...?

Eljött hát a pillanat, amikor "először" látom meg egy hétköznapi helyzetben a Lehetőséget.
Az első olyan pillanat, amikor civil problémákban ismerem fel a befektetési lehetőséget - és alkalmazom a win-win szellemiségét.

Félre ne érts! :)

Számomra nem az etikus cselekvés jelent kihívást - sokkal inkább a magam érdekei szem előtt tartása, a "win-win" rám eső része...






Ma - alig 20 perc múlva megteszem életem első direkt befektetési ajánlatát.



2016 úgy tűnik az én utamon is különleges év.

Nemrég elkezdtem egy régen megálmodott projektet, aminek a megvalósítása útjában eddig a tőkehiány állt. "Odafönn" úgy gondolták, "ezen ne múljon" - és összehoztak olyanokkal, akik beleillenek a "projektötletembe" (bajban vannak), és olyanokkal, akiknek van fölös tőkéjük, és hajlandóak is segíteni.
Plusz még hasonló gondolkodású társakat is kaptam hozzá.

Hogy meddig visszük el, mit hozunk ki belőle, hová fejlesztjük...

Rajtam múlik.



Most pedig itt ez a helyzet.

Amely "véletlenül" jött, és ami gyökeresen megváltoztathatja a helyzetem, miközben egy család életét jelentősen könnyebbé tudom tenni általa.



Új helyzet, új kihívás.


De hiszem, hogy meg tudok felelni neki.


"... Jól vagyon jó és hű szolgám, kevesen voltál hű, sokra bízlak ezután..."


Add, ó Uram, hogy valóban hű tudjak maradni...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)