2019. február 14., csütörtök

Érzésből



Néha kell!



Néha kell, hogy kimond, hogy "szeretlek".

Akkor is, ha az, akit szeretsz, pont hímnemű...

Mert a Léleknek nincs neme.

De szeretni tud!




Hálás vagyok a munkámért-hivatásomért, hálás vagyok a Munkatársaimért és Vezetőimért, hálás vagyok az Ügyfeleimért, akik a Barátaim is kicsit, meg a Családom is kicsit...

Hálás vagyok a testemért, hogy ép, és rendben van, hálás vagyok azért, hogy képes vagyok adni...

Hálás vagyok az életembe lépő Emberekért, akik mind tanítanak, és ajándékokat hoznak nekem, és hálás vagyok a békéért, amit az anyagi világban eddig - és remélem, még - megélhetek.

Sajnálom a politikusainkat, és mindazokat, akik anyagi-, vagy lelki nyomorban élnek jelenleg - de megteszem, ami tőlem telik, hogy segíthessek.


És hálás vagyok, amiért látok kiutat, és megadatott, hogy járjak rajta (legalábbis én úgy érzem)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)