2014. augusztus 3., vasárnap

Élet-történet


Movie


Szeretem ezt a filmet.


Nem csak azért, mert a lányom látom viszont benne... :)


Talán, mert rámutat, hogy amit ezernyi tévedésként élünk meg, az maga az életünk története...


Nem tévutak, nem zsákutcák - hanem az ösvényünk kanyarulatai, zegzugos, lombok alatt bujkáló, vargabetűs futású, mégis egyenesen vezetett a Mába...



Szembe kell tudnunk nézni, be kell tudnunk vallani, ha épp nem vagyunk boldogok...

"- Hogy vagy?
- Jól, kösz."

Mindig ezt mondjuk.

Mikor mondtad, hogy "Kösz, boldog vagyok!"...?


Lássuk!

Az életem mely szakaszaiban voltam boldog...?


A szerelmet ne számítsuk ide! Túlzottan hormonbefolyásolt... :)


Szóval...

Boldog voltam valaha rég, Móni mellett. Az nem szerelem volt, hanem már szeretet. Volt helyem, volt utam, volt Társam.

Aztán boldog voltam a méhész-szakkoli megalapításakor. Volt célom, volt elhívatásom.

Majd boldog voltam a gekkós időkben, azután a salsa-sulis, fuertés időkben.

Bonyolult ez!

Nehezemre esik kiszűrni a szerelmes időszakokat, ugyanakkor nem vagyok biztos benne, hogy a sokat-gályázós "célom-van-időszakokban" vajon nem épp a boldogtalanság miatt fókuszáltam inkább valamire, amire lehetett...?


Persze a legfontosabb kérdés mindig a ma...




Ma boldog vagyok...?


(A boldogság nem a hála, de nem is a hiánytalanság állapota...)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)