2014. augusztus 1., péntek

Vállalások


Hangulat



Vajon mi vonz a csúcs felé mindig...?

Mi az, ami a tekintetem messze-messze röpíti, felhők közé-felhők fölé...?

Ami miatt mindig a "leg-", mindig a "jobban" lebeg előttem...?



Mi ez az örök nyughatatlanság?


Mintha...



Mintha egy részem kómában lebegne - míg a másik, a tudatos részem őrjöngene a tenni akarástól, a győzni akarástól...



Egy hegycsúcs előttem az élet.


A teteje felhők közé vész, az oldala lankásan indul, majd mind meredekebben tör felfelé...


Kinézek az ablakon - bármelyik ablakon -, kinézek a jelenből, és látom magam előtt... Egyszerűen látom, tudom, érzem, hogy ez az élet nem akármilyen élet.
Hogy ebben az életben más vagyok, mint korábban. Több. Éberebb. Cselekvőbb.

Hogy nem nyugodhatok, hiszen az út, amelyet választottam, mielőtt nekiindultam volna, ez az út egyszerűen nem egy lankás fennsíkra, vagy elnyugvó völgybe vezet...


Ez az út a magasságról, a felemelkedésről szól.
Arról, hogyan jussunk egyetlen élet alatt teljesen új pozícióba, hogyan nyerjünk teljesen új szemléletet, hogyan nézzünk kezdetben felfelé a világra, s hogyan szemléljük végül letekintve rá...


Ilyen vagyok, ez vagyok én. Magam vagyok az út. S így le nem térhetek róla.

"Ez a sorsom."


Mindig elöl. Törni az utat, mutatni az utat...


Változást hozni, hinni töretlenül, kitartani mindeneken túl...

Romantikusnak, idealistának mondanak. És naivnak.
Hogy konok vagyok, tudom.


Ezek acéloznak meg.

A hitem erős.

S ez győzhetetlenné tesz.


Olyan szakmát választottam, amelyben sokak életére tudok pozitív befolyást gyakorolni. Tartósan, évtizedekre szóló pozitív hatást. Az újabb generációkat formálhatom emellett, hogy szabadon gondolkodó, szabad emberekké érjenek.
Ezáltal részt vállalok az eljövendő társadalmi rétegeinek formálásából.

Olyan munkahelyet találtam, ahol nincsenek határaim. Ahol szabadon fejlődhetek, és a törekvéseim egybecsengenek a vállalatéval, a munkatársakéval, a vezetőkével.
Lehetőségem nyílik egyes egyének formálására-fejlesztésére. Megmutatni, hogyan hozhatják ki magukból a legjobbat. Hogyan teremthetik meg ezáltal a legtöbbet. Hogyan építhetik fel a saját valóságukat.

És hogyan alakíthatják maguk körül a világot hasonlóképpen, mint én...

Így a hatásomat megtöbbszörözöm. És ami egy embernek hatalmas feladat volna, így válik megvalósíthatóvá az Egy Irányba Tartók révén...


Egy olyan nyugati rendszerben, amely az erősségekre épít, amely a pozitív motivációban hisz, amelyik mégis hazai, amely mégis elkötelezett a haza és a hazai emberek iránt.

A közös jövőnk, egy szabad jövő iránt...



Ez az én utam.

Egy út, amely az egyént elvezeti a saját kitűzött céljaihoz, önmaga legjobb részéhez, és közben olyan pozitív hatást fejt ki a társadalomra, amelyet talán fel sem mérhetünk a mából szemlélve...


Ez az én utam.


És sokak ismerik fel, hogy bizony az övék is...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)