2017. március 21., kedd

"...Te ki akarsz lenni...?! Nem "mi", hanem "Ki"?!..."



"...Nem csupán egy testépítő bajnok akartam lenni - minden idők legjobb testépítője akartam lenni.
Áss le mélyre, és kérdezd meg magadtól, Te ki akarsz lenni...?! Nem "mi" - hanem "Ki"?!

Arról beszélek, hogy fejtsd meg magadban, hogy mi tesz igazán boldoggá?!
Figyelmen kívül kell hagynod a korlátokat! Én ebben hiszek. Mi értelme az életnek, ha olyan akarsz lenni, mint mindenki más és elkerülni a nehézségeket?
Olyan sok szabályunk van...! Azt ajánlom, szegd meg a szabályokat! A szabályokat, ne a törvényeket!
 Emlékszem, mikor elkezdtem a testépítő pályafutásom, mikor el akartam kezdeni színészkedni, mindenki azt mondta - "Ez nem sikerülhet!"
Csak nézz rá erre a testre! Erre a szörnyen hatalmas testre, amit felépítettem.
Ez nem illik a filmekbe!
De nem hallgattam rájuk - ezek az ő szabályaik!
Meg voltam győződve, hogy megcsinálom. Aztán jött Conan, a barbár.
Bízz magadban, mindegy, ki-mit gondol!

A rendező azt mondta - "ha nem lenne Schwarzeneggerünk, építenünk kellene egyet."
És a Terminátor azt mondta: "I'll be back!" "Még visszatérek."
Ez lett mindenidők filmjei egyik leghíresebb mondata, csakis az őrült akcentusom miatt.
A lényeg, hogy soha ne figyelj másra, ha azt mondja, "nem sikerülhet"! 
Ne félj a kudarctól!
Ha valami segített engem, az a kudarc volt!
Ne félj a döntéshozástól! Nem hagyhatod, hogy a félelem, vagy a kudarc az utadba álljon, különben nem jutsz előbbre!
Attól jutsz tovább, hogyha csak magadban hiszel!
Ha ezt megteszed, a siker jönni fog! Szóval ne félj a kudarctól!
Hányszor hallottad már, hogy ezt, meg azt nem teheted meg, mert még senkinek sem sikerült eddig?!
Soha ne figyelj azokra, akik azt mondják: "Ez nem sikerülhet!"
Ha hallgattam volna a hitetlenkedőkre, akkor még mindig az osztrák Alpokban jódliznék. Soha nem jöttem volna Amerikába. De mindig magamra hallgattam: "Igen, képes vagy rá!"

Nem akarsz veszíteni, mert még sosem dolgoztál elég keményen! Tégy meg MINDENT! 
Forgass fel minden követ a célod érdekében!
Fájdalom nélkül nincs növekedés!

Ameddig te kint bulizol, és hülyéskedsz, valaki odakint keményen dolgozik.
Valaki egyre okosabb lesz, és nyer.
Erre emlékezz!
Nem mászhatod meg a siker hegyét, ameddig a kezed zsebre van téve!"







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)