2017. június 13., kedd

Felolvasóest



Megcsináltam.

Gyorsan emléket állítok - igazából csak skiccelek - a ténynek.

Valamikor év elején megfogalmaztam, és júniusra összehoztam.

Sok segítséggel emberektől, sok segítséggel odaföntről.

De hiúság nélkül mondhatom, hogy én csináltam. ("I make this.")


Adtam annak a két embernek, akinek akartam, rajtuk kívül másik hétnek, s még kívülebb rajtuk további negyvenkettőnek.

Ha azt nézem, mi minden fejlődhet ki az elhatározásomból, a befektetett időm-energiámból...

Akár lehetek a lavinát elindító kavics.

Bizonyság amellett, hogy "lehetünk a változás, amit a világban látni szeretnénk".


Nyolc író, egy alter gasztrokulturális hely, negyvenkét kíváncsi vendég.
Három segítő, plusz még kb. 15-20 a háttérben.

Ennyi embert mozgattam meg azért, hogy "jobbá tegyem a világot".


Egyértelműen felkerül a "sorolja fel az eddigi sikereit"-listámra.

A méhészszakkoli, a Gekkó,  Lorka salsája, és a hivatásom eredményei mögé.


Folytatás?

Meglátjuk. Meglátjuk, mennyire akarnak valóban folytatást a résztvevők.
Hiszen nem magamért, nem magamnak csináltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)