2017. április 13., csütörtök

...eléggé hinni benne...






Vajon az "tart vissza jelenlegi szintemen", hogy tudattalanul is másoknak akarok megfelelni...?

Hogy a családkép, ami vonz, valójában nem az enyém...? Hogy csak frusztrál, hogy "körülöttem mindenki családot alapít"...?

Ma egy 2011-es bejegyzésemben emlékeztettem magam, hogy senkinek sem kell megfelelnem. Hogy nem kell másnak lennem, mint vagyok.
(Milyen érdekes, hogy tegnap hozta az Arrival a "nem-lineáris időfelfogás" gondolatát, és ma szemembe ötlik "véletlenül" egy 2011-es saját bejegyzésem, ami, mintha csak a mostani magamnak íródott volna...)

Tehát...?

Tudom, mit kell tennem, hogy sikeresnek mondhassam magam - pontosabban, hogy látványosan sikeressé váljak.

Tudom, mit kellene tennem, hogy találjak magam mellé valakit.


Mégsem teszem.


Miért...?

Vajon mit tudhatott a leszületésem előtti teljes valóm...?
Mit választott?
Milyen utat választott bejárni, amely ennyire elszigetel...?

Vagy csak szimplán hülye vagyok...?

A túlzott naivitásommal, az idealizmusommal...?

A szentimentalizmusommal...
(Szeretem ezt a zenét, még ha depis is kicsit (nekem)...)

Üres a kecó, füstölő illat - kicsit már túl tömény is talán.
Ez a zene és félhomály.


Közben a történelmi színpadon egy majdnem-forradalmi bonyodalom.


Harmincöt leszek idén.

Már nem gyerek.

Nem suhanc.


Látom és minduntalan szembesülök a fejlettebb, érettebb, összeszedettebb gondolkodásom és a "fiatalok" gondolatai közti szakadékkal. Nem tartozom már a "fiatalok" közé.

Nem is vagyok olyan kiábrándult és életunt, mint az "idősebbek".

Két világ határán sodródom...

Sehová sem tartozom igazán...


Pedig szeretnék.


Sokszor gondolok arra, hogy a hitem, a jövőképembe vetett hitem milyen régi már...


Idén kilencedik éve, hogy az utamra léptem.
És bár a célokat, "a nagy képet" csak néhány (3-5) éve festettem meg magamnak - az sem kis idő.
Amióta kitartok mellette.
Egyedül.

Nem találtam még olyat, aki valóban, és tartósan mellém állt volna a megvalósításban.



Vajon rajtam múlik...?

Vagy csak "Isten mindig próbára tesz, valóban akarod-e..."?




Rossz vezető vagyok?

Rossz példakép?

Egyáltalán...

Szolgálhat-e az eddigi utam bárkinek is pozitív például...?!



Vagy kívülről nyilvánvalóan tévelygek csupán...?!

Vakon bolyongok, miközben a közönség visszafojtja sajnálkozó mosolyát...?


:D

Talán nem is tudok olyan egykori szerelmet/barátnőt mondani, aki azóta ne házasodott volna, ne szült volna gyereket...

Igen, láttam a Kabalapasit... :P




Mi zár hát be...?

A hit..?

Hiszen, ha elég erősen hiszünk a rácsokban, a tudatunk megteremti őket...

De...


Mért a rácsokban hiszek...?!

Mért nem a szárnyaim erejében...?!



Olyan szép az álmom...!


Annyi embert boldogabbá tudna tenni, hogyha megvalósul...!

Igen - engem is!

De másokat is!
Sokakat!


Mért esik hát nehezemre eléggé hinni benne....???


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)