2012. július 15., vasárnap

Bringázós, szerintem



Lindsey


Próbáltam lemérni, mekkora volt a táv, amit múlt szerdán letekertünk...

Nem ment pontosan, de olyan 60 km körül volt Vác-Szob közt.

Ahogy utána Vác-Bp közt jöttem, úgy fest volt még egy szűk 36, plusz a városban 2x14 - az összesen barátok közt is 120-125 km...

És még féltem a tervezett 80-tól... :D :)


Megint büszke vagyok...?





Jó nap volt!

 Talán kezd körvonalazódni egy kép - bár az a furcsa, hogy a kisasszony folyamatosan egy egész más "arcáról" beszél... Hogy "milyen is ő igazából"...

És az általam eddig látott kép totál más.

 Érdekes látni, hogy bár 25 évet leélt már itt, mégis olyan, mintha... :)

Szinte tinisen romantikus gondolatai vannak... :D



....




Mostanában egyre többször veszem észre, és dorgálom meg magam, hogy "már megint ítélkezel"...


Persze lehet, hogy nem én, csak az egóm, de azt is nekem kellene pórázon tartanom...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)