2012. július 7., szombat

Gálya, vagy szolgálat?



Amióta beszélgettünk "a gyüliben" :P az önzetlenségről, a"gyümölcsöző cselekedetektől való tartózkodásról", fáradtabb vagyok... :)

A héten minden nap korán keltem, reggel mentem ügyfélhez, aztán tovább. Persze ez normális - velem volt valami baj idáig. Úgy értem, valami megváltozott.

Mindig tudtam, hogy önmagam nem vagyok elégséges motiváció magamnak, nem motivál eléggé az a tudat, hogy "nekem legyen".

Talán ez lehetett az oka, hogy a minimálisan szükséges munkavégzéssel jártam a világot.

Amióta azonban azt tartom szem előtt - nem csak elvi síkon, de gyakorta ki-kimondva is -, hogy mindenhová segíteni megyek, és minél több emberhez szeretnék eljutni segíteni... Azóta úgy tűnik fárasztóbbá vált a "munkahét".


Persze ez nem baj, sőt, örvendetes!

Csak fura...

Évek, vagy évtizedek óta kerestem a "kapcsolót", amit átbillentve fokozni tudom a teljesítményemet egy-egy munkakörben. Az életben...




Most úgy tűnik, rátaláltam.



És kacagjon ki, aki akar - a "gyülinek" tulajdonítom, hogy így van... :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)