2011. március 31., csütörtök

Eleve szar...?!




"...Te meg adtad az intellektüellt, én meg jópofát vágtam hozá..."
Folyton azon gondolkodom, mikor jön meg az eszed...

"...Van aki úgy fogja fel, nincs más kiút, csak a halál..."
"...Nappal szart lapátol, este felszolgál..."

Tényleg ennyire becsülöd magad...?!


"...Lehet, hogy befoghatnám pofámat szépen..."



Hová lett a kezdeti spiritusz...?! Hová lett a tudat, hogy képes vagy, hogy "Isten szeret Téged", meg ilyenek..?!

Ne mondd, hogy a Világ koptatta el, hiszen a Világ mindezek alatt való dolog - nem koptathatja el...!



"...Nem tudom még, hogy mit csinálok holnap..."

Talán feladok egy hirdetést - "komoly megfontolt fiatalember keres komolytalan, megfontolatlan ifjú hölgyet meggondolatlan, komolynak aligha nevezhető kapcsolat céljából..." :D:D:D:D

Komolyan - néha nem értem, minek olyan nagy feneket keríteni az ösztöneink kiélésének...?!
Hiszen csak ennyiről szól minden kapcsolat, minden kontaktus...! Minden jel erre mutat.. :S



Ahhoz képest, hogy büszkén vallottam (eddig), hogy az utam nem a masszív alkoholizmus - már megint be vagyok rúgva, és előre utálom a holnap reggelt... :S :D:D:D:D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)