2010. december 19., vasárnap

Dreams of our dreams



Ezernyi színnel, véghetetlen tájakon, számtalan kalanddal vár a határtalan Fantázia...

S mégis - tudatosan oly ritkán lépünk át abba a világba...

Pedig szabadnak születtünk...

És mindannyiunknak ott van egy hely...





...

Furcsa visszagondolni, hány helyen jártam már...

...

Ha lehunyod a szemed... És figyelsz... Kivirul a kezdeti sötétség...

Én egy tengerpartot látok, fehér homokkal. Mellettem egy lágy, nyugodt hang. Nem látom őt, ahogy a hullámokat nézem - mellettem, s kicsit mögöttem áll, de tudom, hogy ott van. Ott van, mert - "Engem te teremtesz... Olyan vagyok, amilyennek te szeretnél - s mégis önmagam vagyok a kezdetektől..." - azt akarom, hogy ott legyen... Mert ez a világ nem lehet kihalt... Mert nem akarom ezt a világot egyedül...


Furcsa belegondolni, mekkora különbség van az "álmodás" - mint a "valóságban" elkövetett aktív cselekvés, mely során a testünk továbbra is a valóságunkban marad - és a Fantáziába való igazi átlépések között...


Amikor megszűnik a test, megszűnik a "valóság" - és egyetlen létező marad - az a hely...

Amikor mi magunk válunk Fantáziává - a világgá, amelybe belépünk...

Testetlenül, mégis ott vagyunk hőseink körül, minden percükben, minden gondolatukban, minden mozdulatuknál...

Várfokokról nézünk az alant elterülő zöldellő mezőkre, vagy árbockosarakból kémleljük a végtelen víz térségeit, netán sárkányhátról ámulunk odalent elsuhanó tájakon...




Ha lehunyod a szemed, és akarod erősen, lassan kitárul körötted a világ...  Érezheted az illatát, az ízeit, láthatod a színeit, hallhatod hangját, és tapinthatod - mert benned él minden pillanatban, minden apró homokszeme, minden kis virága, minden élő - benned élő...

Narnia, Ynev, Beriquel, Ansalon, Alagaesia, Terabithia -  a Föld ezernyi síkja és még számtalan apró zuga Fantáziának...

Hm... Hogyan légy világutazó úgy, hogy ki sem teszed a lábad a szobádból... :)


"Csodás Álmok Jönnek"...

:)

Dolgoztatnunk kell a fantáziánkat - mert az agyunk eltunyul, elsatnyul - elfelejti, hogyan kell repülni...


S bizony, ha nem vigyázunk, rabjává válunk egyetlen világnak - s ennél szomorúbb dolog nem történhet egy olyan szabadságra, utazásra született lénnyel, aki Mi vagyunk...! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)