2010. december 6., hétfő

Once

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=I6xIF92OUos



Van a környezetemben egy Ember - egy lány -, aki annyira más, mint a többiek... :)
Tegnap élesen szembesültem ezzel, mikor a délutánt átbeszélgettük, aztán találkoztam egy másik ismerőssel is, akivel egy ideig együtt dolgoztunk.

Ember és ember - ég és föld.
Ugyanakkor a barátaim és közte is valamilyen különbség van...

Nem tudom megfogalmazni. Csak érzem.
Ő más.

A Vele folytatott beszélgetések mindig annyi gondolkodni valót adnak... Magammal, a gondolkodásmódommal, a világszemléletemmel kapcsolatban...

És persze Vele kapcsolatban is.




Például miatta ébredtem rá, hogy elengedtem egy fontos személyt az életemben... Mármint - kilépni ő lépett ki az életemből, ám én voltam, aki elengedtem.

És észre sem vettem, mikor  "mondtam le róla"...
De elgondolkodtam, és úgy hiszem, ma már tudom, miért...

És ezt is Neki köszönhetem. :)



Annyira szeretném felszabadítani Őt...!

Megadni azt, amire vágyik, amit hiányol az életéből...

Amire szüksége van, hogy ki merje bontani a szárnyait...




Hm...


"A szerelem illata a szélben..."


"Nem küzdeni mindig, mindenáron - de soha nem hátrálni meg..."

Azt hiszem, szeretek fogalmazni. :) És azt hiszem, az Ő szavai nyomán büszke is leszek magamra... :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)