2010. december 24., péntek

A Szeretet Ünnepén - avagy Ébredés / Christmas - or awakening



Furcsa érzés az ébredés...

Egyre érzékenyebb vagyok a világra magam körül... :)

Egyre több mindenben látom meg a szépséget - egyre többször veszem észre, hogyan valósítják meg magukat a gondolataim...

Egyre több energiát tudok fókuszálni az érzékelésre, a pillanatok  - az Élet megélésére...

Mintha elvékonyodna a határ - a falak körülöttem...



Vannak, akik elengedtek. Nem fáj. :) És ez olyan meglepett "nem fáj" - mert... Nem ehhez szoktam...

Most mégis képes vagyok elfogadni, hogy ők másképp döntöttek, és ezzel még nem vesztek el számomra, pusztán rajtam múlik, mikor fókuszálok energiát arra, hogy ismét "vissza-vonzzam" őket az életembe...


:)

És vannak, akik pedig olyan apró figyelmességekkel élnek, amelyeket képes vagyok a maguk "apró teljességében" megélni - legalább olyan szeretettel, mintha a hagyományos értelemben vett barátok gesztusairól volna szó...

Azért van így - úgy hiszem -, mert egyre jobban képes vagyok nyitott szívvel fordulni az emberek, az Élet felé - érezni és értékelni őket...

Ezáltal egyre többet kapok az Élettől, egyre többet kapok az Emberektől, akiket megismerhetek...

:) Mondhatni, egyre gazdagabb az életem... :):):)

Köszönöm ezt Nektek - Nektek, akik vezettek, akik óvtok az Úton - és Nektek, akik adtok akkor is, ha nem kérem, de mindig, mikor szükségem van rá...!

Kívánom, hogy képes legyek viszonozni mindezt, hogy a Karácsony békével köszöntsön ma Rátok, hogy a szeretteitek legyenek olyan közel a szívetekhez, amennyire csak "magatokhoz tudjátok ölelni" őket...!

És, hogy az Új Esztendő hozzon "ébredést" mindannyiunknak, nyissa rá a szemünk mindarra, ami érték és ami fontos!

Hiszem, hogy ezek itt vannak körülöttünk... Hiszem, hogy ha hinni-, látni merünk, mindent megtalálunk, mindent megvalósítunk...!


A Szeretet - az Élet Ünnepe alkalmából itt ajánlok Mindenki figyelmébe egy kis olvasni/tanulnivalót:

http://ekultura.hu/olvasnivalo/ajanlok/cikk/2009-10-22/richard-bach-hipnozis

Szeretetteljes Ünnepeket Mindenkinek! :-)


M.I.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)