2012. február 1., szerda

kulcs-ok

Debussy


Vendéget várok.

Gondoltam én, hogy majd előtte kitakarítok, de azt nem, hogy ekkora a ... kosz... :)

Reggel óta most jutottam el a reggeliig.

Miközben pucoltam a hagymát ez a zene szólt, és valaki azt mondta bennem - mint egy kósza gondolat monológját -, hogy ha az emberek a kapcsolatokban nem elvárnának a másiktól, hanem csak arra koncentrálnának, hogy ők mit adhatnak a másiknak...

Ez a boldog párkapcsolat titka.

Tegnap bezélgettem egy haverommal, aki pár hónapnyi szünet után folytat egy kapcsolatot - ő mondta, hogy néha egymás idegeire mennek, mint régen, de megpróbálják kezelni... :)

Talán innen indult.

És ha meggondolom, azt kell mondjam, tényleg!


A boldogság két kulcsa:

Az Őszinteség

és 

Az Önzetlenség.

Persze, hogy a saját kapcsolataim is eszembe jutnak...

Elvárásokkal is találkoztam - külsőkkel és sajátokkal is. Az eredmény pedig magáért beszél.

Ha minden alkalommal csak arra próbáltam volna osztatlan figyelmet fordítani, hogy én mit adhatok - és hogy a maximumot adjam...



Nemrég két olyan alkalom is adódott, amikor "ismeretleneknek" tudtam adni. :)

Nem is az ajándék értékén van a hangsúly, de a gesztuson. Látszott, mennyire szokatlan számukra, hogy valaki csak úgy ad nekik valamit...

Adni öröm.

És ezt a kapcsolatokban lehet/lehetne/kellene a tökélyre vinni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)