2012. február 15., szerda

Poz-It-ív

Hihetetlen... :D

Vigyorgok.

Fel vagyok töltődve, tettre kész vagyok, lelkes...


BT volt itt, beszélgettünk.

Néha nem tudom eldönteni, ezeknek a beszélgetéseknek inkább pszichológiai, terápiás eredményük-hasznuk van...!

Komolyan!

Ezek elvileg munkával kapcsolatos beszélgetések - személyes eredmény- és teljesítményértékelés, kérdések tisztázása, stb.

Gyakorlatilag a pszichikai gátlások, görcsök feloldása, megtalálása, azonosítása és eliminálása a cél...



Ma úgy keltem fel, hogy depizhetnékem van. :)

Most meg "kicsattanó jókedvem van"... :D :D



Hihetetlen...!


A mai nap fontos konklúziója:


"A  munkám révén bármit képes vagyok megvalósítani." :)




Védekezek a külvilággal szemben...?

Ez felmerült, mint kérdés.

Vajon elhárítom a külvilág hatásait magamtól...?

Mi lenne, ha... Ha ezek a hatások akadálytalanul elérnének...?


Én azt válaszoltam erre a kérdésre, hogy fizikailag nem képesek megérinteni. Nem sebeznek meg, mert... Olyan, mintha egy késszúrás azért nem sebezne meg, amiért egy simogatás sem sebez meg... Mert nem olyan természetű, hogy sebezzen...




Másik fontos, újonnan megfogalmazott felismerés:

A mi cégünk azért nem összeegyeztethető alternatíva más "munkahelyekkel", mert nem egyszerűen munkát ad, hanem lehetőséget és esélyt arra, hogy fejlesszük a személyiségünket. Hogy túllépjünk a félelmeinken, a gyengeségeinken - a saját, szubjektív szarjainkon. Hogy önfeledtebb, magabiztosabb, teljesebb - boldogabb emberré váljunk.


És ezt egyik más cég sem kínálja, mert csak a termelést helyezik fókuszba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)