2012. március 12., hétfő

Áldás

Krúdy egy idézete szerint "kevesen ismerik az igaz szerelmet, ezért olyan kevés a boldog házasság."

Eszembe jutott a két eddigi tapasztalatom, mikor éreztem a találkozás mögött meghúzódó "kozmikus erőket".

Ezek közül egyszer évekkel később Szabad Akaratból megerősítettem az "esküm".

Hol van ma bármelyik...?

Sehol.


Persze mondhatnád, hogy "akkor ez nem volt igazi".

Mondhatnád, de az érzést meghazudtolni nem lehet. Az egyiknél pedig a szeretet definíciója teljesül (és a Szeretet > szerelem relációt tartom érvényesnek).



Szóval oké, hogy áldás - mindig is hálás voltam és vagyok és leszek érte, hogy megtapasztalhattam -, de cáfolom, hogy a boldog házasság az "igaziságon" múlna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)