2012. március 30., péntek

Emberek változnak, avagy: szubjektív illúzió? (Alcím: "Mi marad?")

Rise 'n' fall




Szinte hihetetlen tapasztalatokkal akar "gazdagítani" az Élet.

Vagy csak ez a világ-vége dolog, ez a "továbblépés egy magasabb szintre" - lehet, csak ez csavar be mindenkit.



Első lakótársamat egy normális, csupa-szív srácnak ismertem meg. Vidéki roma srác, műegyetemi hallgató - hihetetlen koponya. Testvéremként szerettem.

Kisvezetői pozíciót kapott - van valamennyi befolyása mások életére. Évek óta nem találkoztunk.

Többfelől hallottam, hogy megváltozott, hogy visszaél a "hatalmával", hogy kirúgatott olyan embereket, kicseszett szándékosan olyan emberekkel, akiket az emlékeimben azonos megbecsülésben őrzök. :(

Hihetetlen, de többen, egymástól függetlenül állítják ugyanazt...


Melóhelyen felnőtt, komoly emberek esnek egymásnak, mutogatnak egymásra és állítanak hárman háromfélét - hazudtolják meg oda-vissza egymást.
Olyan emberek, akiknek a szavahihetősége - nem hogy a tisztessége - nem is lehet(ne) kérdéses a szememben...

Tíz éves kapcsolatokat dobnak sutba...






Nem értem.

Ennyire elrugaszkodtam - ekkorát tévedek a valóságtól...?!

Vagy a "teremtés" a valóság helyett csak annak "meglátott, szubjektív rétegére" vonatkozik...?

A szubjektív illúzióra?

Amellyel ilyen keményen átcsesszük magunkat...?






Ha ezek az emberek - "barátaim" és "példaképeim" lehullnak a piedesztálról, amelyre állítottam őket...

Mi marad...?



Hogyan lehet bármiben - bárkiben hinnem ezek után...?

Hogy mondhatom, hogy "ezekről az emberekről" (bárkiről) példát szeretnék venni...?

"Követni akarom őket"...?

Hogy "ők a barátaim"...?




Az, hogy kozmikus találkozásokkal kapcsolatban csalódtam, betudható annak, hogy nem tartunk ugyanott az Úton, hogy nem voltam elég felkészült/én vagy ő, mindegy/.

De ezek az emberek - volt lakótársam kivételével - már több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek...

Igaz csak egy-kettővel járnak előttem (kiv. egyvalakit)...



Vicces.



Én mondom mindig, hogy nem a születés dátuma határozza meg a korunk...

De basszus, ha évek munkakapcsolata alapján kialakult képek félrevezetőek, akkor megint oda lyukadok ki, hogy nincs bizalom...

Hogy nincs barátság - csak évtizednyi idő és tartós, aktív kapcsolat után...?



Vagy, hogy mindig is egyedül vagyunk/leszünk...



Melyiknek örüljek?


Vagy sírjak...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)