2012. március 10., szombat

Csak önfeláldozó?

Olvastam egy régi bloggertársam írását.

Arról, hogy a párjával bár szeretik egymást, a srácnak idő és egy kis egyedüllét kéne - míg a csaj úgy érzi, ő sokkal jobban tisztában van magával, és frusztrálja, hogy "nem haladunk"...


Nekem pedig eszembe jutott, hogy vajon tényleg tisztában vagyunk-e önmagunkkal, amíg elfogadás helyett elvárásaink vannak...?

Meg persze az, hogy egyáltalán létezik-e olyan, hogy "elvárások nélkül"...?

Hiszen én sem tudtam teljes elfogadással közeledni a legutóbbi alkalommal sem...

Vajon az a gondolat, hogy "de én sem áldozhatom fel magam ennek az oltárán, akármennyire szeretem is" nem arra mutat-e, hogy nem vagyok még képes az önzetlen szeretetre...?




Egyáltalán létezik vajon önzetlen szeretet, vagy nem - csak önfeláldozó...?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)