2012. március 24., szombat

"Bio-clock"

Érintő



Hetek óta 6-7 órakor ébredek.

Aki ismer tudja, hogy álomszuszék vagyok. Sokáig alvó.

Lehet, hogy a "hasadra süt a Nap"-mondásnak van valami alapja...? :)
Az egész-falas ablakom ugyanis széles vásznon, nagytotálban néz minden nap a napfelkeltére - vele szemközti falnál pedig ott az ágyam... :D



Még az is eszembe jutott, hogy a testem "tudja", hogy fogy az időm...(?)


Valamelyik nap azt álmodtam, hogy kristálytiszta vizű tengerben tempóztam - ruhástul. Ki akartam jönni, de lehúzott valami...


Nem tudom, valahogy furcsán érzem magam...

Konzulensem távozása - talán ez forgatta fel a világom...


Élj  mában


Nem tudom.


Altató



"...A bűnöket mindet bánom..."

"...Mert tettem, amit hittem..."






"...Elbukni így többet ér..."


Tegnap, hosszú-hosszú idő után újra találkoztunk Justinnal... Szétröhögtük magunkat, mint régen..


Visszakacsint a múlt...





Tegnap láttam egy lányt.
Nem tudom eldönteni, hogy csak brutálisan szép volt - vagy volt benne valami...
Egy hat éve Magyarországon élő afgán csaj...

Afgán.
Semmit sem tudok az országáról, csak amit a hírekből - egy kősivatagos vidéknek képzelem, és csodálkozom, hogy a sivatag ilyen csodaszép virágot teremhet...

Persze - nem ismerem a sivatagokat... Régen volt. Elfelejtettem...





És még inkább nem ismerem Afganisztánt  valóságban...

Talán nem is sivatag, ahogy elképzeltem...

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)