2012. március 11., vasárnap

Mutatkozz be! :)

Kedves Rendszeres Olvasó!

Egyfelől szeretném megköszönni az érdeklődést! Megtisztel a figyelmed!

Másfelől bevallom, roppant kíváncsivá teszel azzal, hogy vissza-visszatérsz. :)
Szeretnélek arra kérni, hogy egy kétsoros megjegyzés erejéig írj magadról pár gondolatot! Hogy tudjam, ki is, akit érdekelnek a gondolataim. :)
(Erre hivatalos mód amúgy a jobboldali menüsávban a "feliratkozás a blogra", de megértem, ha nem akarsz macerát egy profil létrehozásával.)




Ne gondolj semmi bonyolultra - "Szia! M.I. vagyok, Budapestről, Magyarországról. 29 éves, pénzpiaci szolgáltatóként dolgozom, még nincs családom. Én is írok blogot itt: ..."


Előre is köszönöm! :)

Remélem, a jövőben sikerül olyan témákat felvetnem, amelyekkel kapcsolatban szívesen elgondolkodsz, akár foglalsz állást egy megjegyzésben! ;)


Szép tavaszt, és jó olvasgatást!


Üdv, M.I.

5 megjegyzés:

  1. :)

    Én sem tudom, te ki vagy.
    Lehet figyelmetlenségből, lehet csak nem találtam meg kihez tartozik ez a blog, de nekem így tetszik.
    Ettől izgalmas...
    Nem is szeretném tudni.
    Mert biztos vagyok benne!!, hogy ismerjük egymást.

    és ha a mutatkozz be nekem is szól, remélem nem haragszol meg, ha mégsem teszem.

    Szeretem olvasni amit írsz.
    sokszor kapom magam azon, hogy ezek a gondolatok foglalkoztattak ma engem is.
    és megnyugtat a tudat, hogy ezzel más is így van. hogy miért?
    az nem tudom.
    talán csak jó tudni, hogy ezekkel az érzésekkel nem vagyok egyedül.

    Nem vagyok blog olvasó.
    egyébként.
    én naplót írok.
    Szeretem, ahogy a toll maradandó, fizikai nyomot hagy a papíron.
    blogok...
    szeretek hozzászólni, hozzáírni minden olyan témához, ami megmozgat. Bár lehet máshogy asszociálok tovább, mint ahogy a téma elkezdődött.

    köszönöm, hogy írsz.
    és hogy megtisztelsz engem is, hogy a gondolataidba bepillantást engedsz.

    feliratkozni a blogra...
    nem is tudom mit takar.
    rögzítve lenni?
    Beállni egy sorba?
    mi van, ha én csak néha, néha tévedek ide?
    de akkor magamtól, önszántamból...
    akkor mire iratkozzak fel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Bemutatkozás alatt pontosan ennyit értettem: "Szia! M.I. vagyok, Budapestről, Magyarországról. 29 éves, pénzpiaci szolgáltatóként dolgozom, még nincs családom. Én is írok blogot itt: ..."
      Nem azt, hogy fedd fel, ki vagy. :)
      Pusztán - szerintem ilyen az emberi agy - akarva-akaratlanul is megszemélyesítelek. És szeretném tudni, hogy nem teljesen légből kapott figurát képzelek el.

      A hagyományos írás - szintén közös pontunk. Az én eredeti műfajom a levél. Engem elbűvöl a tény, ahogy létrejött a gondolatok megformálására a szó, és a szó rögzítésére az írásjelek, a betű... Ahogy a toll nyomot hagy a papíron...

      Végülis a blog és a napló között csupán a hordozófelület a különbség. :) Én - lévén véletlenül szerintem elég kevesen akadnak rá egy-egy blogra -, ezt épp oly személyesnek és privátnak tekintem, mint egy naplót. Tény, hogy amióta egyes itt rögzített gondolataimat szándékosan fedtem fel ismerősök előtt, azóta csak az emberi lustaságra és érdektelenségre "építek", mikor továbbra sem feszélyez az olvasottság... Ami személyesebb, azt nem osztom meg. Így "elvész" a bejegyzések közt - egy kezemen meg tudom számolni, hányan veszik a fáradtságot, hogy valóban kíváncsiak legyenek. Aki viszont valóban kíváncsi, megérdemli az őszinteséget. (Itt nem a hárombetűs intézményekre gondolok.:P)

      "Feliratkozni" egy blogra annyi, mint nyilvánosan, vagy rejtve követni a blogot - üzenetet kapni az új bejegyzésekről - és ami számomra fontosabb, egy kis piktogrammal jelölve lenni a rendszeres olvasók között. Érdekel, hogy kiket érdekel - ha érted, mire gondolok. Érdekel, hogy az olvasottság statisztikái mögött google-találatok véletlenei, vagy valódi érdeklődés - visszatérő olvasók vannak-e?
      Sajnos Három éve Te vagy talán a második-harmadik olvasó, aki megosztja a reakcióit velem. (Egyikük barátom, akivel amúgy is sokmindent megosztunk levélben egymással.)

      Érdekel, hogy a világ számos országából kikerülő olvasók kicsodák? Kint élő ismerőseim? Vagy ismeretlen magyarok? Kik? Mit dolgoznak? Hol élnek? Mióta? Miért?...

      Három évtized égette belém vajon a kérdezés programját...? Vagy régebbről hozom magammal...? Tényleg én vagyok a kérdőjel maga...?!
      :)

      A barátom szerint lazítanom kellene. Nem akarni mindig, minden kérdésre választ találni...

      Feliratkozni nem sorbaállás. Egy szűkebb közösséghez tartozás - azt fejezi ki, amit véletlenül leírtál itt - véletlenül, mert ráakadtál erre a felhívásra és vetted a fáradtságot, hogy bővebben felelj. (Amit ezúton ismét köszönök. :) )
      Nem kötelezettség. Ha "néha ide tévedsz", mert önszántadból akarsz jönni - engem megtisztel. Én is úgy érzem tőle, hogy jó - mert nem csak engem foglalkoztat. "Mégsem vagyok magányos őrült"... ;)
      De erről sohasem szerzek tudomást, csak ha feliratkozol, vagy ha írsz... Az előbbi egyszerűbb - az utóbbinak még sokkal jobban örülök. :)

      Törlés
    2. Bemutatkozom:

      Bubu vagyok... nő, NŐ.
      Már elmúltam 20, de még nem vagyok 30. :)
      Budapesten lakom. És imádom ezt a várost!
      A munkámban én is embereknek segítek mint Te.
      És ezt is nagyon szeretem.
      Egyedül élek. A szüleim pedig vidéken laknak.
      Még sosem voltam férjnél. És most sem élek párkapcsolatban.
      Őszinte vagyok, és kimondom, amit gondolok.
      Kiállok magamért, mikor kell.
      Kiállok másokért, mikor kell.
      nem politizálok.
      hiszek, de nem a bibliában.
      nem keresem az életben az igazságot, mert hiszem, hogy sokféle van.
      Nincs olyan téma, ami elől elmenekülnék.

      Néha rákeresek emberekre a neten.
      A te blogod is így találtam. Egy közös ismerősünkre kerestem rá a képeknél, és a te blogod is kidobta a google.

      Élvezem az anonimitást, amit te is.
      Idegeneknek sok olyasmit is elmond az ember, amit másoknak nem.
      talán mert nincs kapcsolat, nincs kialakult kép.

      szeretek egyedül lenni, és imádom a társaságot is.

      Szeretem az életem.

      Törlés
  2. mi a különbség a "megjegyzés" és a "válasz" közt?
    írtam neked bemutatkozást, és most azon gondolkodom, a technika nem szeret engem ma ennyire, hogy eltűnt, amit írtam, vagy...
    nem is tudom milyen vagy lehetne még.
    vagy priviben kaptad meg, amit írtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "megjegyzést" teljesen önállóként listázza a bejegyzés alá. A "választ" pedig konkrétan ahhoz a megjegyzéshez köti, amelyre válaszolsz. :) Még én is tanulom, mert ahogy mondtam, nem nagyon használtam eddig. Elvileg nincs olyan, hogy "jóvá kéne hagynom", mielőtt megjelenik, szóval valahol látnom kell...

      Törlés

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)