2012. augusztus 19., vasárnap

Az anyag hiábavalósága...



Rebecca






"...
Megtanultam, hogy arra várni, hogy majd jön valaki, akivel pont összeillünk, akivel minden jó lesz - tévedés.

A "minden jó lesz" a cselekvéstől, az akarattól függ.

Nem a másik személyétől.


Az én cselekvésétől.



..."


"...Évtizedek óta elfogadtam, beláttam, hogy nem csak a test vagyunk. Olyan valami plusz vagyunk, amely alapjában különbözik az anyagtól, tehát amit anyagi világként látunk, csak egy része, egy rétege a valóságnak. Azt gondolni, hogy ez a valóság, hogy valójában ez van csak, és ez a fontos - a függöny, a szőnyeg, a kocsi, a nyaralás - ostobaság, ha már beláttuk, hogy van más ezen kívül, s ráadásul éppen a mi lényegünk más, mint az anyag...

Akkor tehát nem lehet az a fontos, ami az anyag..."





Valahol olvastam, hogy a lélek a fejlődés útján mind nagyobb eséllyel marad egyedül...

Mert egyre kevesebb azok száma, akikkel képes megértetni magát...

Egyre kevesebben értik, és ezért egyre kevesebben fogadják el...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)