2012. augusztus 23., csütörtök

Üzenet, lobogás - avagy: "Neked még élni kell!"





"Nincsenek véletlenek!"


Hányszor hallottuk már ezt...?!

Hányszor hallottam már ezt...!? :D



Egy szikra pattant az életembe... Egy Lélekszikra... :)


Érdekes (?!) módon éppen akkor, mikor rátaláltam egy "tábortűzre"...


Egy tábortűzre, melyet lelkekben lobogó lángok - hit, szeretet, fejlődni akarás összessége - emberi lelkek alkotnak...




Az életembe pattant ez a Szikra, és tétován lestem, hogy mihez is kezdjek vele...


Hiszen nem az első volt már, és a korábbi tapasztalatok mégsem tanítottak meg elég jól valamire...


Arra, hogyan kell lángralobbantani egy Szikrát... :D


30 évnyi Út, az úton számtalan kavics, sok szikla, és sok kátyu után itt álltam, és csak azt éreztem, valamihez kezdenem kellene...

"Majd megpróbálom másként, mint eddig... Jobban..." - gondoltam...


Valóban másként álltam neki!


És mert odafönt a törekvést nézik és várják, megkaptam egy választ, hogy segítsen tovább lépni.



Hogy segítsen rátalálni a hiányzó tapasztalatra...


:)



Hajlandó voltam feladni bizonyos korábbi elvemet.

A bak épp annyira hajlamos fejjel menni a falnak, mint a kos... ;)



Értékeltem, és mertem változtatni...!

Meghozni a döntést a változtatásról.



Érlelődött már egy ideje...

"Ideje volt..."



És az első lépés, mely bizonyságot tett róla, hogy valóban másképp akarom, meghozta az ajándékot...



2012. augusztus 23-át felvésem... Ööö..

IDE! ;)


Egy "véletlen találkozás" összehozott ismét egy emberrel, aki közvetítette az üzenetet, amire...

Vártam...?



Kovács László úrnak ehelyt is köszönöm ezt a beszélgetést!

Megértettem, megláttam azt, amiről beszélt! Lehet, hogy egy az utunk, lehet, hogy csak e villanásnyi találkozás volt kiszabva ebben az életben - én mindenképpen hálával gondolok majd erre a fél órára és arra, amit vele, általa kaptam!

Katarktikus volt... :D



"...

- Én most vagyok 66 éves! Te mennyi vagy...?

- 30 leszek. :)

- Nincs időd...! Nincs négy éved, hogy elcseszd!

Neked még élned kell...!

Neked még fel kell nevelned néhány gyereket...!

Nincs "megpróbálom"...! Viccelsz...?!

Négy év "megpróbálom" hozott ennyi eredményt!?

A puszta túlélésért nem érdemes nap, mint nap felkelni! Ha csak ennyi a célod, maradj fekve! Maradj fekve...!


A francba, hisz fiatal vagy...! A te korodban neked kéne verned az asztalt, hogy "Gyertek! Mutassátok meg! Ide nekem az oroszlánt is...!"


Tanulj meg újra akarni!

Tanulj meg újra nagyban gondolkodni...!

Tanulj meg újra álmodozni...!

Ne a pénzért dolgozz! Azért dolgozz, ami emögött az egész mögött van! Mert nyomot kell hagynod, hogy valamiért hasznossá válj ennek a társadalomnak...!

(...)

Amikor felemelkedsz, és kinyílnak körülötted az ablakok, rádöbbensz mennyire más a világ felülről...!

 "Jé...? Ilyen is van...?!"

Rádöbbensz, hogy az ég kék, és a Nap süt odafenn!

(...)

Egy nőnek nem "majd" kell udvarolni...! Ha azt mondod, "tetszel; majd három hónap múlva udvarolok neked...", vissza se gyere...! 

"MOST akarom" - vagy felejtsd el...! (K.A.)

(...)

Ahhoz, hogy jó vezetővé válj, kell egy mentor, akiről példát vehetsz...!
Akkor fognak követni, ha követésre méltóvá válsz!

(...)


Nem a cselekvésen kell változtatni, hanem vissza kell menni a korlátokig, amiket felépítettek benned, és a korlátokat kell lebontanod - hogy tudj újra szabadon gondolkodni...!

Nézz a tükörbe!

Te magadra bíznád a családod...?!

Magadra bíznád a családod jövőjét...?!

- Igen.

- Ha erre igennel tudsz felelni, akkor mindened megvan a sikerhez!

Tanulj meg akarni...!

MOST tanulj meg akarni...! :)

..."




:D

Hát akkor...

:D

A feladat adott, a módszer ismert, a gyakorlat megvan és tiszta a cél is...



"IDE NEKEM AZ OROSZLÁNT IS!" :D :P











2 megjegyzés:

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)