2012. augusztus 11., szombat

Élni az ajándékkal...



Freedom


Hihetetlen, ahogy tetten érem Isten keze nyomát az életemben...!

Akinek jobban tetszik úgy, akkor mondom - a Vonzást...




Hihetetlen!


Kértem, és megfogalmaztam - és megkaptam.


Ennyire egyszerű volt.

Persze közben nem tűnt annak... ;)



Remélem, kiérdemlem a kegyet, hogy az új kérésem is megvalósulhasson!

Igyekeztem tőlem telhetően önzetlenül megfogalmazni...



Persze tudom már, hogy "mivel érdemelhetem ki"... :D


Ha nem csak kérem, de veszem a fáradtságot, és teszek is érte...


Energiát kell tenni a teremtésbe - és akkor szinte megy magától...










----



Hálás vagyok Neked, hogy megajándékoztál ezzel az élettel, és a csodákkal, amikkel/akikkel összehozol benne...! Köszönöm hát Uram, és kérlek is egyben, segíts méltóvá válnom az ajándékaidra! Segíts, hogy a legjobbat képes legyek kihozni magamból, segíts, hogy jobb legyek önmagamnál, és önzetlenül tudjak adni, szeretni...! Vezess Uram, hogy a jó úton járjak, és engedd, hogy segíthessek másoknak, és Neki is rátalálni a maguk útjára...! Ha érdemesnek találsz rá, engedd, hogy mellette lehessek, hogy Vele járhassam végig az Utat! Hogy azt adhassam, amire a legnagyobb szüksége van! És kérlek bocsásd meg az önzésem, mégis hadd kérjelek, ha méltónak találsz, add, hogy elfogadja, amit adni tudok, s boldoggá tehessem Őt!
Köszönöm Neked!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)