2010. november 17., szerda

a feledékeny ember

Dátum: 2010-10-27 09:46:09



Elképedek saját magamon - mennyire kisuvickolja belőlem az igazi odafigyelést, az igazi értékszemléletet a rohanó, az életbenmaradásért harcoló "hétköznapi" világ...!

Elfelejtek hinni...

Úgy értem - szembesülök vele, hogy nem elég elvi síkon hinni valamit!

Gyakorló "hitvallónak" kell lennünk, hogy valóban a hitünk szerint élhessünk...

Ez persze kézenfekvőnek hangzik, mégis, ha magunkba nézünk, vajon mit találunk...?
Engem Bach döbbent rá ismét, hogy mennyire elfelejtek koncentrálni, mennyire elfelejtek hinni...
A Mennyeiben az energiaszint visszaesésével - pontosabban a félelmek felerősödése okozta energia-elszivárgással hasonlítanám.
Azt hiszem, értem, miért olvassák a hívők újra és újra, nap, mint nap a Bibliát.

Az én bibliám Bach és társai lesznek. Vagyis azok.
Jobban kell figyelnem.


Találkoztam egy lánnyal egyszer, Katával (érdemes Ember), aki szerint Bach az alapja ennek a filozófiának. Már hogy csak az alapja.
Hogy vannak komolyabb, és mélyebb - meg hasonlók.

Egyelőre úgy érzem, erre az életre elégnek tűnik Ő is.
Nekem.

Legyen szép napotok! :)


És emlékezzetek - olvassatok - pl. Bach-ot... ;) :D



M.I.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)