2010. november 20., szombat

A Válasz

Nem harcolni mindig, mindenáron,
De soha nem hátrálni meg -
Így szólt legújabb tanárom,
Hozzám - ki nem szívleli meg
Az Élet Szavát.
Hiába minden szó nekem
Ostoba mód - ember vagyok -
Újra, s újra vétkezem

Vétkezem - küzdök, harcolok
Jöhetnek száz-szám ellenem
Dicső, vagy gonosz harcosok
Egy sem méltó ellenfelem
Egy sem, s harcomban mégis
Vesztésre állok
Mit nekem bármi fétis
A jósjelektől én mit se várok
Ádázul követ mégis,
Már szinte átok
Magam mögött - hiába nézek -
Soha senkit se látok
S itt van tudom, - mint árnyékom - ellenem
Magam ellen csak én vagyok fegyverem
Fegyver vagyok, bajnok és ellenség
Erőm, ha fogy nem lesz rá már mentség

Ha legyőzőm magam - veszítek, vagy nyerek?
E válasszal lesz majd az életem kerek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)