2011. augusztus 31., szerda

Hangszerelem

Reggeli után csak ülünk a teraszon, és beszélgetünk.

Illetve ők beszélgetnek, én meg jobbára csak hallgatom...

Érzelmektől felpörgetett "vita" alakult ki köztük, és én hallgatom a nőt - akiben van valami vonzó, de eddig nem tudtam megragadni, mi lehet az.... :)

Most rádöbbentem - a hangja.

Valahogy olyan kellemesen lágy, selymes... Nem túl magas, de nem is mély... Figyelem az ajkait, ahogy a szavakat formálják... Ahogy hullámzik a hangja, magasabban-mélyebben áradnak a szavak, melyeknek lassan csak a zenéje jut el hozzám, az értelmük alig...

Elképzelem, hogy ez a hang fogta meg egykor a párját is... :)

Elloptam egy kedves pillanatot - ahogy egymásközt szólítja a férfit - "Cuki"...

Ahogy megváltozik a hangszíne - ahogy másként szól, mikor indulattal beszél.... :)

Csinos nő. :)

S mégis a hangja fog meg a leginkább...

A stílusában is van valami kedvesen könnyed - valami egyedi...

Megértem, miért szeretett belé Robi... :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)