2011. augusztus 10., szerda

Leckék




Mind különböző életutakat választunk magunknak. Én a magamét választottam. Azokkal a leckékkel, amelyeket megélek ezen az úton.
A leckével, amely így hangzik: „nem hagytam elég időt magamnak, hogy megismerjem, milyen is ő valójában”…

Az Élet nem tesztel-e éppen…? Vajon nem tesz-e próbára, hogy elkövetem-e ugyanazt, amelyet magammal szemben elkövetett hibának értékeltem másban…?

Korábban felismertem az érzést, mely szerint egy nőben valamennyi nőt, A Nőt lehet szeretnem.
Vajon egy emberben Az Embert szeretve meg…?

Elvethető-e minden, ami felszínes…? Ami az emberről szól – róla és az én ember-részemről…?

Ha nem fektetek bele energiát, nem követem-e el ugyanazt a hibát, amit ők…?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)