2011. augusztus 20., szombat

Megszületni - újra


My declaration                                                                                                             (Emma Roberts)

Szép. Semmi több. Semmi extra...
Csak szép, és kész.

I'm yours

Abba a furcsa helyzetbe kerültem, hogy az utóbbi hetekben több feltevésemre is kaptam bizonyítékokat.

Az egyik ilyen a vonzás volt. ("Mindez persze lehet tévedés is...")

A másik egy tapasztalás megvalósulásának semleges hatása - beteljesült vágy, amely mégsem hozott jelentősebb, maradandó élményt magával.

Elég ciki.

Vagyis nem az, csak akkor, ha annak veszem.
Mért ne áldozhatnék fel sokat valamiért, amire vágyom, hogy a megszerzése pillanatában belássam, nincs is valódi jelentősége...?! Ez is az én dolgom.

Heartless

Egyre inkább úgy érzem, lassanként lecsupaszodik az életem - egyre kevesebb bonyolultnak tűnő kérdés marad, és egyre több dolog mutat ugyanazon végeredmény felé:

A létezésem egyszerű lényege a szabadság.

Megtenni bármit, amit meg akarok tenni, megtapasztalni bármit, amit meg akarok tapasztalni, felelősséget csak saját döntéseimért vállalni, alázattal elfogadni, hogy mások más döntéseket hoznak és hoztak meg, amihez ugyanannyi joguk volt, mint nekem...

Egyre tisztább, hogy nincs igazán jogom bárkire számítani magamon kívül - mert ez az élet a saját feladatunk, és nem várhatjuk, hogy mások oldják meg a feladatainkat helyettünk...

Kingdom of Heaven

Egyedül állok egy szirt fokán, előttem-alattam elterülő táj az Élet, bármerre indulhatok, bárhol elidőzhetek kedvem szerint...

Szabad vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)