2011. augusztus 12., péntek

Re: "vagy-vagy" - KZs-től idéztem

"Vagy sikeres leszel vagy boldog.
Boldog, aki azzal él, akit szeret,
boldog, aki nem adja el a lelkét se a Pénz Istenének, se a Politika Ördögének, boldog, aki szabadon él, szabadon dönt,
olyan munkát végez, amelyben jól érzi magát, annyit dolgozik, amennyi még jólesik,
annyit alszik, amennyit a szervezete követel,
inkább szegényebb, de nem ugrál másoknak,
inkább szegényebb, de látja a munkaidő végét,
boldog, mert nem irigyli a gazdagok sikerét.
Sokan elhatározzák, tudatosan vállalják a vagy-vagy kérdést,
eldöntik, hogy jól akarnak-e élni, vagy jó életet akarnak-e élni." 




 Hát...

Biztosan elfogult vagyok, de...

Szeretem, amit csinálok. Jól érzem magam közben. :) Szinte mindig - persze a hangulatommal ez is ingadozik azért. :P

Nem ugrálok másoknak.
Ugyanakkor ezért nem kell a szegénységet választanom.

Aludni annyit alszok, amennyit akarok.

Ha keveset alszom, az az én döntésem, nem másé.

Mivel a munkaidőmet én szervezem, mindig látom a végét. Én tűzöm ki...

Nem irigylem mások sikerét. Olyan cégnél dolgozom, amely megtanít rá, hogyan legyek olyan sikeres, mint a gazdagok.

Mert jól akarok élni és jó életet akarok élni.

Vannak, akik más úton, más módszerrel érnek el eredményeket.
Én a hosszútávon előnyösebb megoldást választottam. Még ha ez most kevesebb alvást, kevesebb fényűzést jelent is...

Vállalom a döntésem. És nem bánom, nem változtatnám meg.
Aki nem tudta ezt elfogadni, meghozta a maga döntését. Joga volt hozzá.
Aki képes rá, az velem tart.

Van egy mondás - mlm-es körökben ismert:

"Kövess, vezess, vagy állj el az utamból..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj! Hogy tudjam, mit gondolsz Te! ;)